سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

توسعه زیربنایی بدون لحاظ کردن بهداشت محیط میسر نمی شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: توسعه همه جانبه و زیربنایی بدون لحاظ کردن بهداشت محیط در اجرای برنامه ها میسر نمی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، دکتر راضی ناصری فر در همایش روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای در محل هتل زاگرس، گفت بدون شک با توجه به توسعه فناوری ها و استفاده از ابزار و ماشین آلات برای بهبود زندگی بشری مخاطراتی نیز در نتیجه ضربه به محیط زیست انسان ها را تهدید می کند.

وی افزود: این مشکلات باعث شده که از منظر سلامت روانی و بهداشت محیط نارسایی هایی در سطح جوامع دیده شود.

ناصری فر اضافه کرد: صنعتی شدن جامعه در کنار مزایایی که برای عموم مردم به دنبال دارد اگر ملزومات آن که همانا ایمنی و بهداشت محیط است، رعایت نشود، می تواند آثار زیانبار متعددی را به همراه آورد.

ناصری فر گفت: باید محیط های کاری بویژه در مراکز صنعتی و تولیدی دارای پیوست های زیست محیطی بوده و حداکثر ایمنی را در ان لحاظ کرده باشند تا مخاطرات آن کاهش یابد.

وی افزود: عموم افراد جامعه انتظار دارند در مسیر صنعتی شدن به یک آرامش فکری و روانی دست یابند نه اینکه خود صنعتی شدن به عاملی برای تخریب این موضوع تبدیل شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، رعایت ایمنی و سلامت محیط کار برای کارگر و کارفرما را ضروری دانست که باید همواره در برنامه ریزی های کلان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/اس

توسعه زیربنایی از مجرای بهداشت محیط عبور می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.