سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی:

موسسه خدمات دارویی رضوی در مسیر خودکفایی دارویی کشور گام برمی‌دارد

مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی گفت: موسسه خدمات دارویی رضوی در مسیر خودکفایی دارویی کشور قدم برمی‌دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی هاشمی‌نژاد در نشست خبری مؤسسه خدمات دارویی رضوی گفت: موسسه خدمات دارویی رضوی در سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را به صورت آموزشی آغاز کرده و آموزش، فعالیت به صورت غیرانتفاعی، ارائه خدمات رایگان و کمک به افراد بی‌بضاعت از اهداف این مجموعه است.

وی با اشاره به توزیع رایگان دارو برای افراد بی‌بضاعت خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مؤسسه ارائه دهنده خدمات شیمی درمانی شرق کشور است، مجموعه مذکور تنها داروخانه‌ای با کمترین میزان وابستگی به آی تی است.

مدیرعامل موسسه خدمات دارویی رضوی با بیان اینکه  این مرکز بر اساس نیاز‌های افراد در کشور خدمات مختلفی را ارائه می‌کند گفت: مؤسسه خدمات دارویی رضوی از سال ۸۳ فعالیت خود را در بخش گیاهان دارویی نیز آغاز کرده و با مشورت از دکتر داروساز این حوزه گسترش یافت، استقبال بسیار مطلوبی از سوی شهروندان در ارتباط با دارو‌های گیاهی صورت پذیرفت.

هاشمی نژاد تصریح کرد:  مؤسسه خدمات دارویی رضوی تاکنون در ارتباط با مقابله با تحریم و پر کردن خلل‌های موجود در کشور فعالیت بسیاری انجام داده و در اغلب مواقع موفق عمل کرده است.

وی گفت: این مؤسسه  با اصل «سلامت‌محوری» و ارائه محصولات با بهترین کیفیت تاکنون پیش رفته و سعی بر تهیه دارو از مناسب‌ترین مناطق داریم تا نیاز‌های افراد تا حد امکان تأمین شود، فعالیت‌های متعدد این مجموعه سبب خروج از مبحث کیفیت نشد.

مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی افزود: تمامی متولیان این مرکز تلاش خود را برای وجود مجموعه به روز به‌کار می‌برند و فعالیت خود را مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می‌دهند.

هاشمی نژادگفت:  شکل ارائه خدمات این مؤسسه با سایر مراکز متفاوت است که چنین تمایزی حاصل ۹ ماه تلاش متولیان بوده است، این تفاوت‌ها برای ایجاد آرامش روانی بیمار به وجود آمده است.

وی افزود: تمامی فعالیت‌های کارمندان این مؤسسه قابل مشاهده بوده و بیماران دلیل معطلی خود را متوجه می‌شوند، همچنین پلاستیک‌های موجود در این مؤسسه تجزیه‌پذیر بوده و به محیط زیست باز می‌گردند، علاوه بر موارد مذکور قرار بر استفاده از پنل‌های خورشیدی برای تأمین برق این منطقه شده است.

مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی گفت: در سال گذشته ۸.۵ میلیارد تومان دارو طراحی شد، بیماران مراجعه کننده عمدتاً دارای بیماری خاص هستند، بنابراین می‌توانند بدون مراجعه به این محل دارو را خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرند.

انتهای پیام//ا.س

نشست خبری مؤسسه خدمات دارویی رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.