سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظر برخی مدیران استقلال برای جدایی شفر مثبت است/ برکناری جدی، راهکار نامعلوم!

با وجود اینکه باشگاه استقلال هنوز در مورد جدایی وینفرد شفر به صورت رسمی اطلاع رسانی نکرده، اما این اتفاق در حال وقوع است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال دقایقی قبل جدایی شفر و سرپرستی موقت فرهاد مجیدی را تکذیب کرد، اما طبق اطلاع ما از برخی منابع آگاه بیشتر معاونان و اعضای هیئت مدیره این باشگاه با برکناری شفر موافق هستند و تنها دلیل سکوت باشگاه استقلال راهکار مناسب برای اعلام این جدایی است.

باشگاه استقلال در صورتی که به جمع بندی مناسب برای راهکار جدایی برسد به سرمربی آلمانی در مورد جدایی خیر خواهد داد و این موضوع به دلیل رقم بالای قرارداد وینفرد شفر معضل بزرگی است که فقط در صورت توافق این سرمربی با استقلال امکان پذیر است.

فرهاد مجیدی گزینه موقت استقلال برای ۳ بازی آینده است، اما در صورتی که مدیران استقلال نتوانند راهکار مناسبی برای جدایی شفر پیدا کنند ۳ بازی آخر را هم با همین سرمربی ادامه خواهند داد.

با وجود صحبت‌های مطرح شده درباره برکناری شفر و سرمربیگری موقت فرهاد مجیدی از امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال سوالاتی پرسیده شد که در نهایت این مدیر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هنوز هیچ تصمیمی برای کادرفنی استقلال گرفته نشده است. حضور مجیدی به عنوان سرمربی و برکناری شفر گمانه زنی است. بعد از بازگشت به تهران اگر قرار به تصمیمی باشد جلسه برگزار می‌شود و رایزنی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

پدیده شهر خودرو ۱ - استقلال تهران صفر/ فرصت سوزی شفر و آبی‌ها در هفته ناکامی مدعیان

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پدیده - استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.