سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات در بروجرد؛

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در بروجرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: بیش از ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر با اشتغال ۵۰۲ نفر در بروجرد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالعلی گیوه کی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد در دیدار کارگران با امام جمعه بروجرد که به مناسبت هفته کارگر در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: سال گذشته ۱۸ میلیاد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در بروجرد پرداخت شد که این تسهیلات در قالب ۷۶ طرح و با اشتغال زایی ۵۰۲ نفر همراه بوده است.

گیوه کی اضافه کرد: همچنین سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۳۵ طرح و با اشتغال زایی ۴۵۲ نفر پرداخت شده است.

به گفته وی در مراکز کاریابی ۱۳۰۰ نفر جویای کار ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲۰۰ نفر جذب بازار کار شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به پرداخت بیمه بیکاری کارگران افزود: پارسال بیمه بیکاری به ۷۱۳ نفر از کارگرانی که اخراج شده بودند پرداخت شد که از این تعداد ۲۳ نفر بازگشت به کار شدند.

گیوه کی تصریح کرد: در سال ۹۷ تعداد ۱۲۳۸ پرونده دادخواست کارگران مورد رسیدگی نیز قرار گرفت که از این تعداد ۵۰ درصد منجر به سازش شد.

وی افزود: پرداخت سه مرحله سبد کالا، ارائه تسهیلات رفاهی به ۹۸ کارگر بروجردی، بهره مندی ۲۰ هزار کارگر از مجموعه ورزشی کارگران بروجرد، برگزاری ۲ مرحله کارگاه آموزشی در راستای کاهش آسیب اجتماعی، ایجاد ۲۸ تعاونی و ۱۷۶۳ مورد بازرسی از کارگاه‌ها و ارائه ۱۰ هزار نفر ساعت آموزش از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه کارگری در بروجرد بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به شعار سال افزود: چندین سال است که رهبری شعار سال را با توجه به نیاز جامعه نامگذاری می‌کند که چند سال است شعار سال در حوزه تولید، اشتغال و مصرف کالای ایرانی است و باید در راستای رونق تولید حمایت‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ ر

بیش از ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در بروجرد پرداخت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.