سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین پایلوت اجرایی شدن طرح توزیع استانی یارانه‌ها

استاندار قزوین در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: قزوین به عنوان پایلوت طرح توزیع استانی یارانه‌ها انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: طرح توزیع استانی یارانه‌ها که برای اولین بار در کشور از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها مطالعه و ارایه شده است در صورت تصویب در مرکز، توزیع یارانه آشکار و نقدی به استان واگذار خواهد شد.

زاهدی با بیان اینکه هدف این طرح یارانه نقدی و آشکار است، گفت: یارانه پنهان و قیمت انرژی در اختیار استان نیست و باید در مجموع نظام، دولت و مجلس شورای اسلامی درباره آن تصمیم گیری و مشکلات توزیع یارانه پنهان را حل کنند.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح حتما باید به جلب اعتماد مردم توجه کرد، چون اگر اعتماد مردم جلب نشود در اجرای طرح موفق نخواهیم بود.

استاندار افزود: باید یک سیستم هوشمند در این زمینه طراحی شود تا افراد یارانه بگیر به صورت سیستمی در آن برای دریافت یارانه ثبت نام شوند.

زاهدی گفت: هم اکنون وضعیت درآمدی بیش از ۷۰ درصد جامعه آماری استان با توجه به بیمه‌های درمانی آن‌ها شناسایی شده و این یک گام رو به جلو است.

وی اضافه کرد: باید یک کارگروه کارشناسی این طرح را به صورت دقیق‌تر و جامع‌تر مورد بررسی قرار دهند و با شناسایی تبعات اجرای آن، طرح را برای ارسال به مرکز آماده کنند.

انتهای پیام/ک

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.