سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل آدم ربایی ۴۵ میلیون تومانی در چابهار

جانشین فرماندهی انتظامی استان، از رهایی گروگان ۱۱ ساله و دستگیری متهم اصلی آدم ربایی در شهرستان "چابهار" خبر داد.

سردار احمد طاهری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در دوازدهم اسفند ماه سال ۹۷ در مقابل یکی از مدارس محله زیباشهر چابهار بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری پراید نوجوان ۱۱ ساله را در مقابل مدرسه شهید نوروزی گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی او را آغاز کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: در بررسی اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده مشخص شد متهمان با فرد گروگان گرفته شده اختلافات مالی داشته اند و برای رهایی او ۴۵ میلیون تومان بدهی خود را مطالبه کرده اند.

وی گفت: پس از ۷ روز از از زمان گزارش گروگان گیری، آدم ربایان با تنگ شدن عرصه برخود، فرد ربوده شده در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار رها کرده و متواری شده اند.

وی تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آدم ربایی با توجه به سرنخ‌های بدست آمده ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان زبده پلیس آگاهی سرکرده این باند را شناسایی و او را روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه در محدوده بلوار قدس شهر چابهار دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/گ

دستگیری عامل آدم ربایی در چابهار

برچسب ها: پلیس ، آدم ربایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.