سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملک‌محمدی: منتظر خبر‌های خوب از ورزش تیراندازی باشید

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: کسب نخستین سهمیه المپیک برای کاروان ایران ارزشمند است.

رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم اعزامی به مسابقات جهانی تیراندازی چین در مجموع با کسب نتایج خوب و قابل قبول اولین سهمیه المپیک را برای کاروان ایران کسب کرد. کسب نخستین سهمیه کاروان خیلی مهم است، زیرا رشته تیراندازی راه کسب سهمیه را برای دیگر رشته‌های ورزشی باز کرد. من به نوبه‌ی خودم این افتخار ارزشمند را به مردم تبریک می‌گویم.

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: مشکل کمبود فشنگ و نبود حامی مالی به یک مسئله عادی تبدیل شده است و همیشه وجود دارد. نبود حامی مالی مشکلی است که گریبان گیر اکثر فدراسیون‌ها شده و فدراسیون تیراندازی هم جزیی از آن است.

ملک محمدی همچنین درخصوص موضوع جریمه فدراسیون تیراندازی به دلیل اعزام نشدن چند ورزشکار در مسابقات جهانی چین گفت: جریمه‌ای در کار نبود و مسئولان برگزاری مسابقات پول ثبت نام شرکت کنندگان را پس نداده اند که این جزئی از قانون ثبت نام در مسابقات است. پخش این اینگونه اخبار بی معرفتی در حق فدراسیون تیراندازی است که دلیل عمده انتشار این گونه اخبار اشراف نداشتن به قوانین است.

او همچنین افزود: آمادگی هرگونه اطلاع رسانی در خصوص قوانین فدراسیون جهانی را دارم تا دیگر شاهد اینگونه اشتباهات از برخی رسانه‌ها نباشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تیراندازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.