سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر صفوی در همایش آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴؛

باید بکوشیم آینده متعلق به ملت‌های صلح‌طلب و آزادی‌خواه شود

رئیس همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ گفت: باید بکوشیم تا آینده متعلق به کشور‌ها و ملت‌های صلح طلب و آزادی خواه شود که این وعده تحقق پذیر خداوند در قرآن است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر «سید یحیی صفوی» در همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴، گفت: شناخت کلان روندها، تغییر و تحولات در ۵۷ کشور اسلام، تاثیر کلان روند‌ها بر ضرورت کشور‌ها در ساخت خود بر اساس محور روند‌ها و رویداد‌ها و اقدامات، از جمله اهداف برگزاری همایش امروز است.

وی افزود: نیاز و ضرورت کشور‌های اسلامی در ساخت آینده خود و ارائه تصویر یک پارچه براساس سه مفهوم اساسی روند خواه، رویداد خواه و اقدامات راهبردی برای عبور از شرایط کنونی ملت‌های اسلامی از جمله سایر اهداف این همایش است.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: از دیگر اهداف این همایش جلوگیری و مقابله همه جانبه با نظام سلطه و موسسات تحقیقاتی است که قصد دارند آینده را به ملت و کشور‌های اسلامی تحمیل کنند.

رئیس همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴  تاکید کرد: قطعا با بهره‌مندی از مقالات پژوهشگران ایرانی و اسلامی و آزادی خواه و عزم و اراده رهبران این کشور‌ها و مجاهدات زنان و مردان مسلمان، در آینده‌ای نزدیک شاهد جایگاه برتر جهان اسلام بر مبنای فرهنگ و اقتصاد خواهیم بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان با اشاره به خواست شیاطین بزرگ اعم از آمریکا و همراهان صهیونیست در جهان خاطرنشان کرد: باید بکوشیم تا آینده متعلق به کشور‌های اسلامی، ملت‌های صلح طلب و آزادی خواه شود که این وعده تحقق پذیر خداوند در قرآن است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.