سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه یابی ۴ اثر از دانش آموزان اهواز به جشنواره استانی جابربن حیان

مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک اهواز گفت: ۴ اثر از دانش آموزان ناحیه یک اهواز در جشنواره استانی جابر بن حیان پذیرفته شد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،بیان داشت: ۲هزار طرح در مرحله ناحیه‌ای این جشنواره از مدارس مختلف شرکت کردند که ۱۳ طرح از آن‌ها دبیرخانه استانی ارسال گردیدند.

وی افزود: جشنواره جابربن حیان سبب شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان می‌شود و ۴ طرح به تشخیص دبیرخانه استانی جشنواره به مرحله استانی راه به عنوان اثر برگزیده پذیرفته شدند که باید در این مرحله نیز امتیاز لازم را کسب نمایند.

موسوی اصل تصریح کرد: دانش آموز محمد علی زاده نمدمال با طرح "انرژی خورشیدی ارزان‌ترین انرژی از دبستان نواب صفوی و دانش آموز رکسانا منصفی با طرح سمکا تشنه و مسموم  از دبستان ذهن نخست و دانش آموزان ایلیا و امین باقری با طرح قایق سبز  از دبستان نواب صفوی، و دانش آموزان عرشیا کیانیان و مهرزاد باقر پور، حامد کیاست فر با طرح  جادوی طبیعت از دبستان مالک اشتر ۱ به مرحله استانی به عنوان اثر برگزیده پذیرش شده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز افزود: ایجاد روحیه پرسشگری و خلاقیت فردی و گروهی در بین دانش آموزان باید از طریق جشنواره جابربن حیان دنبال شود.

انتهای پیام/م

حضور دانش آموزان در جشنواره جابربن حیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.