سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴۶۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط برق کردستان فرسوده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: بیش از یک هزار و ۴۶۲ کیلومتر از شبکه فشار متوسط برق استان فرسوده است و برای اصلاح و بازسازی آن سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا لهونیان گفت: پنج هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق استان نیازمند تبدیل به کابل خود نگهدار است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت:برای تبدیل شبکه فشار ضعیف برق نقاط مختلف استان به کابل خود نگهدار، ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ حدود ۱۲۰ کیلومتر شبکه برق استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد، افزود: سال گذشته و در راستای مقابله با سرقت سیم‌های برق، ۱۶۶ کیلومتر کابل خودنگهدار در نقاط مختلف استان نصب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۴۶۲ کیلومتر از شبکه فشار متوسط برق استان فرسوده است و برای اصلاح و بازسازی آن سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

لهونیان یادآور شد: یک هزار و ۵۲۷ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف کردستان نیز فرسوده بوده و یک هزار و ۲۰۰ پست توزیع نیز نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

انتهای پیام/م

۱۲۰ کیلومتر شبکه برق کردستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.