سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری موکب‌های سمن ماه مهربانی ملایر در پلدختر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: موکب‌های سمن ماه مهربانی با همکاری این اداره برای برپایی موکب در شهرستان پلدختر و کمک به سیل زدگان به این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی رضائی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر بیان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، شاد و مفرح برای قشر جوان، کودکان و بانوان پلدختری، کاهش آلام روحی و اهدای جایزه به آن‌ها از اهداف سازمان مردم نهاد ماه مهربانی اداره ورزش و جوانان است که با الهام گرفتن از وصایای شهید گرانقدر این شهرستان " شهید هادی" در مناطق سیل زده لرستان صورت گرفت.

وی اظهارداشت: کاروان بانوان جهادی پس از رسیدن به شهرستان پلدختر اقدام به برپایی ۲ باب موکب و ایستگاه صلواتی در این شهرستان کردند و در اقدامی خداپسندانه و ارزشی به کمک قشر جوان، کودکان و بانوان سیل زده پلدختری شتافتند و با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، شاد و مفرح پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه به تجلیل از ۴۵ نفر از جوانان نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان با حضور فعالین سمن‌ها و جمعی از مسئولان ملایر اشاره کرد و یادآور شد: سرمایه گذاری برای جوانان خلاق و پویای این مرزو بوم اقدامی ارزشی و مانگار است و حمایت از این قشر زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ب

موکب‌های سمن ماه مهربانی ملایر در پلدختر برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.