سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی عامل تیراندازی در سن دیگوی آمریکا

پلیس سن دیگو عامل تیراندازی در این شهر را که منجر به کشته شدن ۱ نفر و مجروح شدن ۳ نفر شد، شناسایی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، پلیس سن دیگو روز گذشته (شنبه) اعلام کرد عامل تیراندازی نزدیک یک کنیسه یهودیان در سن دیگو را که منجر به کشته و زخمی شدن ۴ نفر شد، شناسایی کرده است.

پلیس سن دیگو در پیامی توییتری نوشت: عامل حمله «جان ارنست» نام دارد که ۱۹ ساله بوده و ساکن سن دیگو است. وی هیچگونه سابقه کیفری ندارد. ما همچنان در حال بررسی مدارک و سوابق او هستیم.

پلیس همچنین اعلام کرد: ما در حال بررسی احتمال ارتباط جان ارنست با حادثه به آتش کشیده شدن یک مسجد در این منطقه هستیم. ما خانه و خودروی مظنون را بررسی می‌کنیم. ما همچنین در حال همکاری با نیرو‌های اف بی آی سن دیگو هستیم تا احتمال دخالت جان ارنست را در حادثه آتش سوزی مسجد در ماه گذشته بررسی کنیم.

یو اس‌ ای تودی پیش‌تر اعلام کرده بود در حادثه آتش‌سوزی در مسجدی در اسکوندیدوی کالیفرنیا در ماه گذشته میلادی، دوربین‌های نظارتی نشان می‌دهد که یک نفر مقداری بنزین بر روی درب مسجد می‌ریزد و پیش از فرار از صحنه جرم، آن را به آتش می‌کشد. نمازگزاران خیلی زود توانستند آتش را خاموش کنند و پلیس اف بی آی هم پاداشی را برای هر کس که اطلاعاتی درباره عامل حمله در اختیار آن‌ها قرار دهد، تعیین کرد.

فرد مسلحی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح روز گذشته به وقت محلی نزدیک یک کنیسه یهودیان اقدام به تیراندازی کرد که بر اثر آن یک نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند. تاکنون انگیزه عامل حمله از انجام این کار مشخص نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.