سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری شانزدهمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان به میزبانی بهزیستی شهرستان کرمانشاه

شانزدهمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان به میزبانی بهزیستی شهرستان کرمانشاه به ریاست مدیرکل بهزیستی استان و با حضور معاونین، رئیس اداره بهزیستی شهرستان و روسای واحد‌های تابع برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : ما وکیل مدافع کسانی هستیم که وکیل ندارند و خود نیز توان دفاع از خود را ندارند پس باید با تمام وجود از حق آنان دفاع کنیم.

وی گفت : بیشتر خدمات در بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده و نظارت مستمر بر مراکز دولتی وغیر دولتی از اهم وظایف است و باید با جدیت و توالی بیشتر در دستورکار قرار گیرد.

رضوان مدنی افزود : در آینده نزدیک سامانه‌ای برای رصد تمام فعالیت‌های مراکز بهزیستی در استان طراحی و عملکرد آنان ثبت خواهد شد.

منوچهر محمدی معاون پشتیبانی بهزیستی کرمانشاه گفت : وظایف بهزیستی شهرستان کرمانشاه نسبت به دیگر شهرستان‌ها بسیار سنگین است و توجه ویژ‌های را می‌طلبد.

وی گفت : با توجه به کمبود اعتبارات و جلوگیری از اصراف درخصوص درخواست لوازم و تجهیزات اداری، اهم ومهم شود وحتی المقدور از درخواست اقلام غیر ضرور امتناع کنید.

اختیاری معاون توانبخشی گفت : امسال حجم زیادی از پروند‌های توانبخشی از طرق cbr شهری واگزار خواهد شد و برای اینکار مقدمات فراهم شده است.

محمدی معاون پیشگیری گفت : در شهرستان کرمانشاه ۱۵ پایگاه سلامت اجتماعی فعال است بسیاری از فعالیت‌های اجتماع محور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق همین پایگاه‌ها انجام می‌شود.

وی گفت : در طرح غربالگری شنوایی تاکنون ۹۳/۲درصد از نوزدان متولد شده در استان پوشش داده شده است.

ماندانا مالمیر معاون مشارکت‌های مردمی گفت :امسال۳۰ واحد از واحد‌های پروژه تلاش به خانوار‌های دومعلوله اختصاص داده خواهد شد .

وی گفت : با توجه به حجم زیاد پرونده‌های موجود در مرکز جامع الهیه نیاز است که در راستای اشتعالزایی آنان و خروج از چرخه حمایت تلاش و پیگیری بیشتری صورت گیرد.

مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی گفت : فعالیت‌های مرکز اورژانس اجتماعی در چهار حوزه سامانه ۱۲۳، خودرو‌های سیار اورژانس اجتماعی، مراکز مداخله بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی پیگیری می‌شود.

وی گفت : درحال حاضر چهار پایگاه خدمات اجتماعی در سطح شهرستان کرمانشاه فعالیت دارند و به زودی تعداد این پایگاه‌ها در شهرستان کرمانشاه و برخی شهرستان‌های دیگر که آسیب آن‌ها بالاست افزایش داده می‌شود.

کوهی افزود : مهد‌های کودک بازوان توانمند بهزیستی هستند که بر عملکرد آن‌ها همواره نظارت خواهد شد وباید از این ظرفیت برای آموزش کودکان بهره بیشتری گرفت.

در ابتدای این جلسه زهره شریفی مدیر اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه گزارشی از عملکرد این شهرستان در سال ۹۷ ارائه کرد .

 

 

انتهای پیام/د

ما وکیل مدافع کسانی هستیم که وکیل ندارند

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.