سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برادرکشی در لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف استقلال خوزستان برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی ۲۴ اردیبهشت به پایان می‌رسد که تیم‌های پرسپولیس تهران، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و پدیده شهر خودرو برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند و همچنین امیدوار هستند سهمیه آسیا را کسب کنند. از سویی دیگر تیم‌های استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت هم در رده‌های پایانی قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

شاگردان محمد علوی در استقلال خوزستان تنها ۱۲ امتیازی هستند و این درحالیست که با توجه به حکم فیفا، ۶ امتیاز از این تیم کم شد، اما آن‌ها در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفتند و کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول هستند. اگر در ۳ هفته پایانی لیگ هجدهم، نتایج نیم فصل نخست تکرار شود، استقلال خوزستان به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

آبی‌های دیار کارون در ۳ هفته پایانی باید با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی، سایپا تهران در ورزشگاه غدیر و سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان دیدار کنند و اگر نتایج نیم فصل نخست تکرار شود، قهرمان لیگ پانزدهم سقوط خواهد کرد.

اگر در دیدار نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان، شاگردان فیروز کریمی به برتری برسند، سوقط آبی‌ها دیار کارون قطعی است و در غیر اینصورت همه چیز در بازی بعد مشخص می‌شود و اگر استقلال تهران به برد برسد، استقلال خوزستان را به لیگ یک خواهد فرستاد. دیدار این ۲ تیم در ورزشگاه غدیر با برتری شاگردان  شفر آلمانی به برتری رسید.

به جز استقلال خوزستان باید دید از میان نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت کدام تیم به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

دومین شکست متوالی سرخپوشان اینبار در تبریز / جشنواره گل طلایی پوشان مقابل شاگردان قطبی / سه امتیاز شیرین شاگردان آقا معلم در هوای بارانی

استقلال خوزستان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر/ آقا فیروز در اولین گام به یک امتیاز بسنده کرد

استقلالی‌ها در آستانه شکستن رکورد‌های لیگ برتر


انتهای پیام/

استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط می کند؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.