سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شرایط تخلیه گل و لای در برخی از مناطق استان خوزستان وجود ندارد/ ۹ دستگاه کامیون اقلام، کمک خیرین تهرانی به سیل زدگان خوزستانی

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: شرایط تخیله گل و لای در برخی از مناطق سیل زده همچنان وجود ندارد و ما اقلام تهیه شده را با استفاده از قایق به سیل زدگان می‌رسانیم.

محمد هادی سیف معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر برخی از روستا‌های استان خوزستان و شهرستان شادگان از جمعیت تخلیه شدند.

وی با بیان اینکه ساکنان این مناطق به اردوگاه‌های مختلف برای اسکان منتقل شدند، ادامه داد: ۲۴۰ خانواده از محل سکونت خود انتقال یافته‌اند و تا عادی شدن شرایط در کمپ‌ها و اردوگاه‌ها حضور دارند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: تعدادی از خیرین استان تهران با بسته‌های بهداشتی و کالایی یک ماهه برای خانوارهای ۴ نفره به مناطق سیل زده استان خوزستان آمده‌اند که حضور مستقیم خیرین در مناطق سیل زده یکی از محاسن این امر خیر است.


بیشتر بخوانید:۴۶ میلیارد تومان برآورد اولیه خسارات وارد شده به اشتغال مددجویان سیل زده


سیف با بیان اینکه این اقلام شامل پشه بند، آب معدنی و غیره است، تصریح کرد: خیرین علاوه بر تهیه این اقلام کار توزیع آن‌ها را نیز در مناطق سیل زده انجام می‌دهند.

وی افزود: شرایط تخیله گل و لای برای برخی از مناطق همچنان وجود ندارد و ما اقلام تهیه شده را با استفاده از قایق به سیل زدگان می‌رسانیم.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ۹ دستگاه کامیون اقلام را به مناطق شادگان و شوش ارسال کرده‌اند، ادامه داد: ارزش ریالی این اقلام ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان خوزستان افراد آسیب دیده را شناسایی کرده است و مأمور هستیم که اقلام را به طور مستقیم به دست مردم برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.