سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعيل هنيه: معامله قرن طرح بنيامين نتانياهو است

رئیس دفتر سیاسی حماس در همایشی با عنوان «در رویارویی با معامله قرن متحد هستیم» اظهار داشت، طرح معامله قرن بر آمده از ناکجا آباد نیست بلکه نقشه‌ای از جانب بنیامین نتانیاهو است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، رئیس دفتر سیاسی حماس در همایشی مشورتی با عنوان «در رویارویی با معامله قرن متحد هستیم» که در غزه در حال برگزاری است، اظهار داشت، طرح معامله قرن بر آمده از ناکجا آباد نیست بلکه نقشه‌ای از جانب بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

اسماعیل هنیه با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ درگیری با ارائه طرحی به نام معامله قرن در پی پایان دادن به قضیه فلسطین برآمدند، افزود، به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و به رسمیت شناختن حاکمیت این رژیم بر جولان اشغالی و همچنین چراغ سبز نشان دادن به اسرائیل برای سلطه بر کرانه باختری رود اردن، بخش‌هایی از این طرح به شمار می‌آید.

وی ادامه داد آنان در پی بازنگری در جغرافیایی سیاسی منطقه اند تا گروه‌های مقاومت را دشمن جهان عرب و اسلام معرفی کنند.

هنیه در ادامه تاکید کرد: اگر نیت‌ها و تصمیمات سیاسی داخل درست باشد می‌توانیم به وحدت برسیم و اوضاع داخلی را بهبود ببخشیم. در این مرحله به رویکرد و راهبرد متحد گروه‌های مختلف فلسطینی نیاز داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.