سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس در استان چهارمحال و بختیاری، ۲۰ درصد افزایش یافت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری امروز شنبه ۷ اردیبهشت ۹۸ و همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس در این استان خبر داد.

حسین مالکی گفت: این افزایش نرخ کرایه از ۲۵ اسفند ۹۷ و همزمان با سراسر کشور در استان اعمال شده است.

وی افزود: در سال گذشته، پنج میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی چهارمحال و بختیاری جابجا شد که نسبت به سال ۹۶، حدود پنج درصد کاهش داشت.

مالکی اضافه کرد: همچنین در این مدت، چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا در این استان بارگیری شد که نسبت به سال ۹۶ با رشد ۲۰ درصدی همراه بود.

وی ادامه داد: با اجرای طرح تأمین لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، بیش از ۲۰ هزار حلقه لاستیک مربوط به ماشین‌های سنگین با قیمت مصوب دولتی طی سال ۹۷ در این استان توزیع شد.

مالکی یادآور شد: در راستای کاهش تصادفات جاده ای، ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش تلفات نیز ۳۰ مدرسه واقع در حاشیه جاده‌های استان به شکل فیزیکی و یا از طریق آموزش، اصلاح و ایمن سازی گردید.

به گفته وی؛ در حال حاضر هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان باری، دو هزار و ۲۰۰ ناوگان مسافربری، ۱۴ هزار و ۵۰۰ راننده دستگاه‌های باری و حدود شش هزار راننده مسافربری در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به خدمات‌رسانی هستند.

انتهای پیام/خ

توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک با قیمت دولتی

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.