سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۴ خانوار کمیته امداد بر اثر سیلاب سیستان آسیب دیدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴ خانوار زیر پوشش کمیته امداد براثر سیلاب در منطقه سیستان آسیب دیدند که کار سرکشی و تامین برخی اقلام مورد نیاز آنان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل در شهرستان هیرمند مرحله نخست شناسایی کمبود‌ها و نیاز‌های اساسی مددجویان کمیته امداد انجام شده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۵۰ عدد پنکه و ۱۰۰ سبدغذایی توسط کمیته امداد امام (ره) برای سیل زدگان شهرستان هیرمند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: تهیه سبد بهداشتی در دستور کار این نهاد است که بزودی تهیه و بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: روز گذشته هزار پرس غذای گرم توسط کمیته امداد امام (ره) طبخ و در بین خانواده‌های سیل زده هیرمند توزیع شد.

وی افزود: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان کمک‌های نقدی خود را می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۵۴*۸۸۷۷*یا از طریق واریز به شماره ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ و یا با نصب اپلیکیشن سنا و سکه و پرداخت از قسمت نیکوکاری کمیته امداد این استان به هموطنان در مناطق سیل زده اهدا کنند.

انتهای پیام/ع

شناسایی کمبود‌ها و نیاز‌های اساسی مددجویان کمیته امداد انجام شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.