سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرد میرزا خبر داد؛

صدور مجوز حکم پیمانی برای برخی کارکنان دانشگاه پیام نور

رئیس دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور از مجوز صدور حکم پیمانی ۲۰۰ نفر از کارکنان علمی خبر داد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت الله کرد میرزا رئیس دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور اظهار کرد: مجوز نهایی برای صادر کردن حکم پیمانی ۲۰۰ نفر از کارکنان علمی که با عناوین قراردادی، دستیار آموزشی و پیمانی مشروط با دانشگاه پیام نور همکاری داشته‌اند، بزودی صادر می‌شود.

وی گفت: با پیگیری‌های مضاعف و همکاری بسیار نزدیک مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت متبوع طی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۷ و همچنین همکاری هیئت امنای دانشگاه برای صدور مجوز‌های استخدامی آنها، این احکام به زودی صادر می‌شود.

دبیر هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی ادامه داد: دانشگاه با توجه به مدت شروع به کار این کارکنان که در برخی موارد به بیش از ۱۰ سال قبل برمی‌گشت، خوشبختانه، بر اساس پیگیری به عمل آمده و همراهی معاونت‌های اداری، مالی و عمرانی و آموزشی و تحصیلات تکمیلی و اهتمام ریاست دانشگاه، مقرر شد احکام پیمانی این اعضا، از زمان کسب شماره مستخدم درج و لحاظ شود.

موافقت با مأموریت تحصیلی اعضای هیئت علمی

وی با اشاره به موافقت با مأموریت تحصیلی اعضای هیئت علمی نیز اظهار کرد: با توجه به تسهیلات فراهم آمده و مجوز‌های اخذ شده از هیئت امنای دانشگاه درباره مأمور به تحصیل کردن اعضای هیئت علمی پیمانی برای تحصیل در مقطع دکتری تاکنون از بین حدود ۳۰۰ تقاضای رسیده، ۲۳۰ پرونده مورد موافقت قرار گرفته و به امور اداری برای صدور حکم اعلام شده است.

وی یادآور شد: حدود ۳۰۰ تقاضای دیگر نیز از سطح استان‌ها دریافت و در حال پالایش و تطبیق مستندات است که به محض بررسی، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.