وی با بیان اینکه بر همین مبنا حول شعار مدرن سازی تاکسیرانی حرکت کردیم، افزود: محور دوم ناوگان تاکسیرانی است که بدون آن امکان مدرن سازی خدمات را نخواهیم داشت و در کنار همه اینها باید زیرساختهای سازمانی را هم فراهم کنیم.
قنادان در خصوص دستاوردهای تاکسیرانی ادامه داد: در اولین اقدام شاخص میزان تاکسیرانها در بروزرسانی پروانه افزایش یافت و در دوره جدیدی ۶۱ هزار تاکسیران داشتیم که در این حوزه تأخیر نداشتند.
مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه ۷۲ هزار تاکسی در سال ۹۷ پروانه کسب دریافت کردند، گفت: ناوگان تاکسیرانی تهران بزرگترین ناوگان تاکسیرانی خاورمیانه است.
بیشتر بخوانید: سرویسدهی تاکسیهای اینترنتی بدون معاینه فنی/ مجوز تاکسی به خودرو پراید تعلق نمیگیرد
وی افزود: صدور پروانه تاکسیرانها در گذشته ۲ ماه طول میکشید، اما در دوره جدید تا یک هفته صادر میشود.
قنادان با بیان اینکه در سال ۹۶ ناوگان تاکسیرانی ۹ هزار نفر را تحت پوشش بیمه قرار داد، تصریح کرد: موفق شدیم سقف بیمه تکمیلی را افزایش دهیم و اقدام به ارائه لاستیک با نرخ دولتی کنیم.
مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه ۶۸ هزار حلقه لاستیک بین تاکسیرانها توزیع شده است، گفت: هزینه این خدمات را تا ۳۰ درصد کاهش دادیم و ۲۲ هزار ناوگان مجهز به پرداخت الکترونیکی شدند.
وی با بیان اینکه تاکسیرانها از محرومترین اقشار جامعه هستند، گفت: تلاش کردیم تا قفل نوسازی ناوگان باز شود.
انتهای پیام/