سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست خبری تیم‌های استقلال و پدیده شهر خودرو

نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده شهر خودرو بدون حضور مربی استقلال در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پدیده گفت: استقلال تیمی قابل احترام است این تیم یکی از شانس‌های قهرمانی است و چون حذفی را از دست داده و در آسیا شرایط خوبی ندارد می‌دانیم برای برد وارد زمین خواهد شد.


وی ادامه داد: هم ما و هم استقلال به دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم و این برد برای هر دو تیم حیاتی است، هر تیمی از فرصت هایش استفاده کند برنده است، امیدوارم تماشاگران پدیده ورزشگاه را پر کنند که اگر این اتفاق بیفتد با حس خیلی خوبی به زمین خواهیم رفت.


سرمربی تیم پدیده شهر خودرو با بیان اینکه خوشبختانه همه بازیکنان ما در بازی حضور دارندگفت: بازیکنان ما تا آخرین لحظه پا پس نکشیده اند و فکر می‌کنیم در ۴ بازی پیش رو با انگیزه‌ای که داریم بتوانیم امسال سهمیه آسیا را بگیریم.


گل‌محمدی درباره نحوه تاکتیک بازی افزود: نمی‌شود از الان بگویم که ۹۰ دقیقه حمله می‌کنیم، چون استقلال بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و نمی‌توان بی محابا حمله کرد، ما باید ابتدا گل نخوریم و تمرکز کنیم که فرصت گلزنی را به تیم استقلال ندهیم.

مربی استقلال به دلیل تاخیر پرواز و ازدحام هواداران در جلوی در هتل محل اقامت در کنفرانس خبری حاضر نشد.
 
 
انتهای پیام//ر.ح
 
 

تمایل گل محمدی به ادامه فعالیت در سمت سرمربیگری تیم پدیده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.