سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم اجرای قانون خدمات کشوری و افزایش حقوق مناطق جنگی برای کارگران

رئیس کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان کرمانشاه عدم اجرای قانون خدمات کشوری و افزایش حقوق مناطق جنگی برای کارگران را تبعیض بین آن‌ها و کارمندان دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اولیا علی بیگی رئیس کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان کرمانشاه در خصوص تفاوت قائل شده در افزایش حقوق‌ها برای مناطق جنگی پس از قرار گرفتن کرمانشاه در لیست این مناطق، گفت : این اتفاقی که در استان کرمانشاه افتاده به اعتقاد من تبعیض آشکار بین کارگران و کارمندان دولت است.

وی گفت : به هر حال همه مردم در زمان جنگ و هم اکنون در این استان زندگی کرده و می‌کنند و در واقع اگر دوران جنگ آثار مخربی برای استان ما داشته است، هم کارمندان هم کارگران و هم خانواده‌های آن‌ها مشمول این آثار مخرب بوده‌اند.

وی تاکید کرد: معتقدم که در این خصوص در حق جامعه کارگری بی انصافی اتفاق افتاده است و امیدوارم که نمایندگان محترم مجلس در این خصوص هم تصمیم معقول و منطقی را اتخاذ کنند و اجازه ندهند بیش از این حق و حقوق جامعه کارگری تضییع شود.

علی بیگی تاکید و یاد آوری کرد: در دوران دفاع مقدس جامعه کارگری بیشترین حضور را در جبهه داشته و در کنار آحاد جامعه در جبهه‌ها نقشی فعال و مؤثر ایفا کرده است و امروز حق این نیست وفاداری و زحماتی که این جامعه برای انقلاب و نظام کشیده‌اند، مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

به گفته وی حتی مقام معظم رهبری بار‌ها و بار‌ها به این مسئله تاکید کرده‌اند و اشاره داشته‌اند و تأیید فرمودند که وفادارترین قشر به جامعه و انقلاب، جامعه کارگری بوده و همواره در کنار نظام بوده‌اند و هیچ گاه بر علیه نظام و در مقابل نظام قرار نگرفته‌اند.

علی بیگی تاکید کرد: وقتی که عالی‌ترین مقام مملکتی این حرف را می‌زند نباید ما با تصمیمات و قوانین و مقررات به گونه‌ای رفتار کنیم که حقوق این جامعه محروم و مستضعف و محجوب را تضییع کنیم.

رئیس کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان کرمانشاه در پایان افزود: اعتقاد ما این است که باید در این خصوص عادلانه رفتار شود و حقوق این جامعه همچون کارمندان تأمین و پرداخت شود .

 

 

انتهای پیام/د

کارگران و خانواده‌هایشان در معرض آثار مخرب جنگ بوده‌اند

خبرگزاری مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فرهنگی بازنشسته
۰۰:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
به رزمندگان دفاع مقدس از ابتدای جنگ که با امکانات نا چیز جنگیدند اسیر شدند شهید شدند جانباز شدند زنده ماندند همگان را در یابید