سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمران خان: پاکستان به موفقیت روند صلح در افغانستان متعهد است

نخست وزیر پاکستان با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که کشورش به موفقیت روند صلح در افغانستان متعهد است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عمران خان، نخست وزیر پاکستان با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که کشورش بخشی از درگیری های داخلی افغانستان نخواهد شد.

نخست وزیر پاکستان، تلاش‌های جاری در منطقه برای تحقق صلح در افغانستان را فرصتی تاریخی خواند و افزود: پاکستان از روند صلح و آشتی در افغانستان حمایت همه جانبه می‌کند.

عمران خان ادامه داد: پاکستان جنگ و جنایاتی که در افغانستان صورت می‌گیرد را به ‌شدت محکوم می‌کند، چراکه این اعمال بر روند صلح تاثیرگذار است

وی همچنین خاطرنشان کرد: در طول 40 سال گذشته، درگیری‌های افغانستان برای دو کشور افغانستان و پاکستان به‌ شدت رنج آور بوده است. اکنون پس از یک مدت طولانی، روند صلح افغانستان فرصتی تاریخی برای صلح در منطقه به‌وجود آورده و پاکستان از این روند به‌صورت همه‌جانبه در راستای آغاز مذاکرات بین‌الافغانی حمایت می‌کند و افغان‌ها خود در مورد آینده‌شان تصمیم می‌گیرند.

به نوشته اسپوتنیک، عمران خان در پایان تاکید کرد: پاکستان در راستای تحقق صلح در افغانستان همه طرف‌ها را متقاعد می‌کند و به موفقیت روند صلح در افغانستان متعهد است و این کشور بخشی از درگیری‌های افغانستان نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.