سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری اردبیل:

تمام کارگاه‌های تولیدی اردبیل به دقت رصد می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: تمام کارگاه‌های تولیدی استان اردبیل به دقت رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اردبیل گفت: تمام یک هزار و ۱۴۱ کارگاه تولیدی استان اردبیل در سال رونق تولید به دقت مورد رصد قرار می‌گیرد تا تولید و اشتغال آن‌ها تثبیت و تقویت شود.

وی اظهار کرد: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده رکن تولید را نیروی انسانی و کارگرانی می‌دانیم که در کنار مجاهدت کارفرمایان و سرمایه‌گذاران سعی‌شان بر خودکفایی کشور در حوزه‌های مختلف است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه کارفرمایان و کارگران در این شرایط سخت کشور و در جبهه اقتصادی سربازان خط مقدم هستند، خاطرنشان کرد: ما رشد و بالندگی استان اردبیل را مرهون کارگرانی هستیم که با ایجاد عوامل انگیزشی و همچنین تعلق سازمانی تلاش می‌کنند تا در واحد‌های تولیدی مختلف رشد و بالندگی حقیقی را رقم بزنند.

عزیزی گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید و با تاکید مقام عالی استان از ۱۰ روز گذشته ما بازدید از تک تک واحدها، بنگاه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و تولیدی را در استان شروع کردیم و با رصد دقیق یک هزار و ۱۴۱ واحد تولید استان سعی ما بر این است تا حمایت از تولید و اشتغال موجود و تقویت سرمایه‌گذاری‌ها و خروج از رکود واحد‌های تولیدی به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ح

تجلیل از کارگران نمونه استان اردبیل

برچسب ها: تولیدی ، کارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.