سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص کرایه حمل فقط برای تحویل گندم به مراکز با فضا‌های ذخیره سازی استاندارد امکانپذیر است

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور گفت: اختصاص کرایه حمل فقط برای تحویل گندم به مراکز با فضا‌های ذخیره سازی استاندارد امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدارحم امیری زاده، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور در خصوص پرداخت کرایه حمل به کشاورزان خوزستانی گفت: اختصاص کرایه حمل فقط به کشاورزانی که بتوانند محموله‌های گندم خود را به مراکز دارای فضای ذخیره سازی استاندارد تحویل نمایند تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران بعمل آوردیم برای اولین بار در کشور توانستیم مجوز پرداخت هزینه کرایه حمل، بصورت نقد و همزمان با پرداخت وجه فروش گندم به حساب کشاورزان محترمی که محموله‌های گندم خود را به یکی از مراکز دارای فضای ذخیره سازی استاندارد که قابلیت نگهداری طولانی مدت گندم را دارا باشند تحویل نمایند بدست آوریم.

امیری زاده تصریح کرد: سیلو‌های دولتی، سیلو‌های بخش خصوصی و کارخانه‌های آرد سازی مراکزی هستند که دارای فضا‌های ذخیره سازی استاندارد برای نگهداری طولانی مدت گندم در طول سال هستند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ اظهار داشت: مبلغی که برای هزینه کرایه حمل در نظر گرفته شده با توجه به طول مسافت با یکی از مراکز تعیین شده از ۱۵ الی ۳۰ هزار تومان در ازای هر تن لحاظ شده است.

امیری زاده درخصوص هدف از پرداخت هزینه کرایه حمل بان کرد: در شرایطی که با انواع بحران‌های اقتصادی و سیاسی روبرو هستیم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و شرکت غله استان خوزستان تصمیمات متناسبی در خصوص حمایت از کشاورزان گرفته شده است که علاوه بر حمایت از این قشر زحمتکش و تاثیر گذار تلاش شده تا ارتباط میان کشاورزان، سیلوداران و کارخانجات آرد سازی بهتراز گذشته صورت پذیردو به عبارتی با اجرایی شدن این طرح سعی شده حلقه‌های زنجیره آرد و نان که شامل کشاورزان، سیلوداران، کارخانجات آرد سازی تا تمامی مصرف کنندگان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

خدارحم امیری زاده اذعان داشت: نتایجی همچون کاهش ضایعات، کاهش خسارت‌های احتمالی با توجه به شرایط آب و هوایی و ارتقاء سلامت غذایی جامعه از اهداف مهم اجرای این طرح در طول فصل خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال ۱۳۹۸ هستند.

انتهای پیام/گ

آغاز خرید گندم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.