سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدانی: تنها خدا می‌تواند امنیت هواداران پرسپولیس در اصفهان را تامین کند

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر هواداران پرسپولیس به اصفهان بیایند، تنها خدا می‌تواند امنیت شان را تامین کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: حساسیت بازی سبب شد این مسابقه زیبا از آب درنیاید، اما فکر می‌کنم بهتر از پرسپولیس بودیم و حریف هم به جز یک شوت، موقعیت خاص دیگری نداشت. ما خوب بازی کردیم و قهرمانی لیاقت ما است، اما با این حال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم به برتری برسیم.

او افزود: امروز طبقه پایین را به هواداران ما دادند و تماشاگران پرسپولیس هم بالای سر آن‌ها نشسته بودند. پرسپولیسی‌ها، هواداران سپاهان را کتک کاری کردند و من از آن‌ها خواهش می‌کنم به اصفهان نیایند. چون اگر به اصفهان بیایند، تنها خدا می‌تواند امنیت شان را تأمین کند. هواداران پرسپولیس واقعاً بی رحمانه چند تماشاگر ما را زدند.

یزدانی خاطرنشان کرد: این حرف از سر دلسوزی است. اگر اینگونه باشد، در اصفهان خون به پا می‌شود. من از هواداران سپاهان خواستم بیشتر مراعات کنند، اما اگر در بازی ۲ تیم در جام حذفی مراعات نکنند، حق دارند.

مدافع سپاهان در پایان تصریح کرد: هواداران این ۲ تیم حساسیت زیادی روی هم دارند. از تماشاگران ۲ تیم خواهش کردم که تنش‌ها را کمتر کنند، اما هواداران پرسپولیس از ۲ طرف تماشاگران ما را محاصر کردند و آن‌ها هواداران ما را از زمین و هوا با سنگ زدند و از تماشاگران پرسپولیس خواهش می‌کنم که به اصفهان نیایند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس صفر - سپاهان صفر/ زور پروفسور و ژنرال به هم نرسید / تقسیم امتیازات به سود رقبا

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد

محرومان و مصدومان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان


انتهای پیام/

اظهارات یزدانی پس از دیدار با پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۳:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
بابا دمتون گرم هوادارای پرسپولیس نیان مگه میشه