سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گالوپ: آمریکایی‌ها در میان پراضطراب‌ترین مردم جهان هستند

نتایج مطالعات جدید موسسه گالوپ نشان می‌دهد آمریکایی‌ها یکی پراضطراب‌ترین مردم جهان هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، نتایج مطالعات جدید گالوپ نشان می‌دهد، آمریکایی‌ها یکی پراضطراب‌ترین و پریشان خاطرترین مردم جهان هستند.

بر اساس این تحقیقات که با نظرسنجی از بیش از ۱۵۰ هزار نفر در سراسر جهان انجام شد، سال گذشته آمریکایی‌ها بالاترین سطح اضطراب، خشم و نگرانی را طی یک دهه گذشته داشته اند.

جولی ری، مسئول بخش بین المللی موسسه گالوپ در این خصوص گفت: چیزی که واقعا برای مردم آمریکا باقی ماند، افزایش تجربیان و احساسات منفی بود. وقتی رتبه آن‌ها را در این جهت دیدیم، باعث تعجب ما بود.

گالوپ، در این نظرسنجی سالیانه -که از سال ۲۰۰۵ آغاز شد- از افراد در مورد اینکه چند روز قبل از نظرسنجی چه احساسات مثبت یا منفی را تجربه کرده اند، پرسش شد. داده‌های مربوط به آمریکایی‌ها بر اساس پاسخ‌های بیش از یک هزار بزرگسال این کشور است.

در آمریکا، بیش از ۵۵ درصد بزرگسالان گفتند در طول روز‌های پیش از مصاحبه با گالوپ، استرس و اضطراب زیادی را تجربه کرده اند. این در حالی بود که در سطح جهانی آمار افرادی که استرس داشتند ۳۵ درصد بود.

این آمار، آمریکا را در کنار کشور یونان که از سال ۲۰۱۲ در رتبه بالای پراضطراب‌ترین مردم جهان هستند، قرار داد.

همچنین ۴۵ درصد از آمریکایی‌هایی که مورد بررسی قرار گرفتتند گفتند روز قبل «نگرانی» زیادی داشتند. این رقم در سطح جهانی ۳۹ درصد بود. در همین حال، سهم آمریکایی‌های که روز قبل از مصاحبه احساس خستگی زیادی داشتند همانند رتبه جهانی، ۲۲ درصد بود.

گالوپ پس از بررسی‌های دقیق‌تر متوجه شد سن کمتر از ۵۰ سال، درآمد پایین، و دیدگاه مبهم از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در زمینه اشتغال‌زایی با تجارب منفی و اضطراب آمریکایی‌ها در ارتباط است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
اين ترامپ آمريكاييا رو ديوونه داره ميكنه