سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار کشته‌های حملات تروریستی سریلانکا به ۲۵۳ تن کاهش یافت

مقامات سریلانکا با اعلام اینکه در شمارش کشته‌های بمب‌گذاری‌های اخیر خطای محاسباتی رخ داده است، آمار قربانیان را را از ۳۵۹ تن به ۲۵۳ نفر کاهش دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری آناتولی، مقامات سریلانکا که پیشتر شمار کشته‌های بمب گذاری‌های یکشنبه عید پاک را ۳۵۹ تن اعلام کرده بودند از کاهش شمار قربانیان به ۲۵۳ تن خبر دادند.

آنیل جاسینگ، مدیر خدمات بهداشت و سلامت عمومی سریلانکا در این خصوص گفت: از آنجایی که شمارش دقیق کشته‌ها دشوار بود، تعداد قربانیان در قالب یک آمار تقریبی گزارش شد.

گفته می‌شود انفجار بمب در هشت هتل و کلیسا در شهر‌های مختلف اطراف کلمبو، پایتخت سریلانکا موجب تخریب بدن عده‌ای از قربانیان شده بود و این رویه شمارش تعداد کشته را مشکل می‌ساخت.

بیشتر کشته‌های این بمب گذاری‌ها سریلانکایی بودند، اما به گفته مقامات این کشور ۳۸ خارجی از اتباع کشور‌های ترکیه، آمریکا استرالیا، انگلیس، هند، چین دانمارک، هلند و پرتغال در میان کشته‌ها بوده است.

روز یکشنبه عید پاک هشت انفجار در کلیسا‌ها و هتل‌های پاتخت سریلانکا وشهر‌های اطراف رخ داد که موجب کشته شدن ۲۵۳ تن و زخمی شدن بیش از ۵۰۰ نفر شد. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا را شکر که تلفات کمتر شده است. کاش صفر می بود.