سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش جالب آیت الله سیدابوالحسن اصفهانی به بریدن سر فرزندش +صوت

حجت الاسلام عالی در یکی از سخنرانی‌های خود ماجرای جالب واکنش آیت الله سیدابوالحسن اصفهانی به بریدن سر فرزندش را روایت کرده است که در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحوم آيت‌الله سيد ابوالحسن اصفهانى از مراجع تقلید شیعیان بود که از شاگردان خاص آخوند خراسانی به شمار می‌رفت. این عالم والامقام به جهت حافظه قوی و تسلط بالا بر فقه شیعه و همچنین فعالیت‌های سیاسی در دوران انقلاب مشروطه و فعالیت‌های گسترده عام‌المنفعه به مقبولیت و محبوبیت بالایی در حوزه علمیه نجف رسیده بود. 

حجت الاسلام عالی در یکی از سخنرانی‌های خود با اشاره به وصیتنامه آیت‌الله اصفهانی، روایتی شنیدنی از این مجتهد فرزانه را بازگو کرده است که شنیدن آن خالی از لطف نیست. حکایتی از قتل ناجوانمردانه فرزند رشید این عالم ربانی که در صحن مطهر امیرالمومنین(ع) به نماز جماعت ایستاده بود. او که در صف‌های انتهایی به پدر اقتدا کرده بود و نماز می‌خواند، گوش‌تاگوش سر از بدنش جدا می‌کنند. آیت‌الله اصفهانی زمانی که خبر قتل را می‌شنوند با آرامشی وصف نشدنی با قاتل برخورد کرده و از او گذشت می‌کند.

صبر این مجتهد وارسته بر مصیبت از  دست دادن فرزندش هر فرد شنونده‌ای را به وجد می‌آورد. در ادامه می‌توانید روایت کامل این قتل را از زبان حجت‌الاسلام عالی بشنوید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شندنی ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
محمدعلی
۲۲:۰۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
چرا روی سخنرانی مذهبی موسیقی میگذارند؟
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
ایشان مرد بزرگی بودن
اما در زمان رضا خان در ابتدا گول خورد
حامد
۱۵:۳۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
بسیار جالب بود. مردان بزرگ ابتلائات بزرگ دارند.
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجيبه