سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل شورای دفاع ونزوئلا: آمریکا در پی چپاول منابع کشور ماست

پاسکوالیو فرناندز، دبیرکل شورای دفاع ونزوئلا گفت آمریکا همواره به منابع و ثروت طبیعی این کشور چشم داشته و به همین علت این جنگ چندبُعدی را علیه آن به راه انداخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پاسکوالیو فرناندز، دبیرکل شورای دفاع ونزوئلا گفت آمریکا همواره به منابع و ثروت طبیعی این کشور چشم داشته و به همین علت این جنگ چندبُعدی را علیه آن به راه انداخته است.

وی گفت: علت و ریشه اختلافات مداوم بین دو کشور ونزوئلا و آمریکا، تمایل واشنگتن به استفاده امپراطورمابانه از منابع طبیعی ونزوئلاست. فرناندز این مطالب را در کنفرانس امنیت بین المللی عنوان کرد که در مسکو پایتخت روسیه تا بیست و پنجم آوریل ادامه دارد.

این مقام ونزوئلایی افزود:" تنها راه تضمین صلح برای ما، کشور‌های منطقی و کشور‌هایی که بدنبال صلح و ثبات مردم خود هستند، این است که بر اساس منافع مشترک فی مابین، ائتلاف‌ها و گروه‌هایی راهبردی تشکیل بدهند و از این قدرت برای برآورده کردن نیاز‌های مردم خود استفاده کنند. من فکر می‌کنم که این همان چیزی است که شرکت کنندگان در این کنفرانس برای همدیگر و هریک از کشور‌های خود می‌خواهند."

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ونزوئلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.