سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه

مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در دیدار رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تجری نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی مشکلات مددجویان تحت پوشش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 رضوان مدنی در این دیدار بر پیگیری برقراری مستمری مددجویان پشت نوبت و همچنین خسارتهای وارده به مسکن و اشتغال مددجویان در اثرسیل تاکید کرد.

وی افزود: انجام مداخلات روانی-اجتماعی در مناطق زلزله زده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و اختصاص اعتبارات لازم در این راستا از مطالبات جدی است که دکتر تجری تاکنون حمایت خوبی داشته است.

 تجری گفت : پیگیر مطالبات به حق مددجویان در برنامه ششم توسعه هستیم و از برنامه ها و اقدامات سازمان بهزیستی در جنبه های مختلف حمایت خواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام اگر به فکر مشکلات معلولان هستید چرا هر روز زنده ماندن برای معلولان و خانواده هایشان سخت میشود به معلولان سر بکشید تا از نزدیک شاهد مشکلات باشید.تا ببینید که یک معلول نخاعی شدید شرمنده زن و بچه هایش شد.سفره خالی فقط نون آب دارن سر سفره دیگر غذایی نیست برای تمام وحده روز و شب بی هیچ میوه ای چقدر سخته
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا کمک کنه