سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به نمایندگان استان یزد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی

تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و ایفا سرام اردکان به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هفته سوم دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران جمعه ۶ اردیبهشت با مصاف تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و شهرداری بندرعباس از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد آغاز می‌شود.

با اضافه شدن سنگربان ملی پوش یزدی به تیم گلساپوش و همچنین تمرین‌های فشرده این تیم در فصل جدید از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

تیم مقاومت گلساپوش موفق شد مسابقه قبل خود را در برابر نفت آبادان و با ارائه بازی زیبا با نتیجه۷ بر ۳ به پیروزی برسد.

اولین مسابقه گلساپوش یزد در زمین خود

مهدی میرشمسی سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده مسابقه نفس گیر با شهرداری بندرعباس هستیم.

وی افزود: با جدا شدن چند ملی پوش از تیم پارس جنوبی بوشهر و پیوستن به تیم‌های مختلف فصل جذابی را در پیش رو داریم.

میرشمسی ابراز کرد: تیم شهرداری بندر عباس تیم قدرتمند و دونده‌ای است بدین ترتیب بازی سختی را در پیش داریم.

وی افزود: پس از کسب پیروزی در مسابقه گذشته خود اعضا تیم از روحیه بسیار بالایی بهره می برند و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار انجام خواهند داد.

میرحسینی سرپرست مقاومت گلساپوش یزد گفت: با بازگشت حمید بهزادپور دروازه بان ملی پوش یزدی و بهره گیری از بازیکنان جوان به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رویم.

 

وی افزود: قضاوت مسابقه گلساپوش یزد و شهرداری بندر عباس را امین تیموری، حسین رکنی و حسین زیارتی برعهده دارند و ناظر فدراسیون صالح خطیر نامنی است.

تیم ایفا سرام اردکان دیگر نماینده استان دو هفته ابتدایی لیگ را با پیروزی برابر ملوان بندر گز و شهدا چلیچه با قدرت آغاز کرد و برای رقبا خط و نشان کشید بنابراین در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران جمعه ۶ اردیبهشت تیم ایفا سرام اردکان در ورزشگاه سی مرغ سمنان از ساعت ۱۸:۰۰ به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

رحیمی سرمربی تیم ایفا سرام اردکان گفت: تیم شهرداری سمنان تیم بسیار خوبی است و بازی سختی را در سمنان برابر این تیم داریم.

رحیمی ابراز کرد: تیم ایفا سران اردکان با حفظ بازیکنان قدیمی و اضافه شدن چند بازیکن جوان و با استعداد بومی شرایط خوبی را سپری خواهد کرد.

وی افزود: با تمرین‌های منسجم شرایط آمادگی تیم بسیار بالا است و به کسب سه امتیاز در این مسابقه فکر می کنیم.

انتهای پیام/ی

گزارش از علی صبور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.