سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت سیل بندها در خرمشهر با بسیج مردم

سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: عملیات تقویت و مهار سیلاب جاری به سمت این شهرستان در سرراهی حسینیه به سمت کانال المهدی با کمک نیروهای جهادی خرمشهر در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کورش مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر روز پنجشنبه گفت: با توجه به فراخوان داده شده تاکنون ۴۰۰ نفر از نیرو‌های مردمی و بسیج خرمشهر برای احداث سیل بند به سه راهی حسینیه اعزام شدند و تاکنون ۱۸ کیلومتر سیل بند با کیسه‌های خاک و پلاستیک احداث شد.

وی در ادامه افزود: به منظور جلوگیری از فرسایش سیل بند خاکی بنا شده بیش از ۲۰ هزار کیسه برای احداث سیل بند در منطقه شهدای شیمیایی بهبهان و سه راهی حسینیه ارسال شده است.

سرپرست فرمانداری خرمشهرگفت: به منظور جلوگیری از پیش روی آب نیرو‌های جهادی و مردمی به صورت ۲۴ ساعته در این منطقه در تلاش هستند تا جریان آب به سمت کانال المهدی و دژ جمهوری هدایت شود.

مودت افزود: در حال حاضر بیش از هشت دستگاه بیل مکانیکی و کمپرسی برای تقویت سیل بند‌ها در سه راهی حسینیه مشغول به کار هستند.

وی در ادامه گفت: علاوه بر این در یادمان شهدای شیمیایی بهبهان در ورودی خرمشهر نیز بیش از ۱۲ کیلومتر سیل بند احداث شد و شماری از نیرو‌های جهادی در حال تقویت سیل بند‌های احداثی هستند.

انتهای پیام/ د

عملیات تقویت و مهار سیلاب

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.