سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مهاباد در سال ۹۸

اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مهاباد با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد با حضور فرماندار و اعضای شورای این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: پیشگیری می‌تواند راهکار اساسی در کاهش هزینه‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشد.

شجاعی در جلسه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد اظهار داشت: پیشگیری می‌تواند ۶۰درصد از آمار بزه کاری و آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد گفت:نهاد‌های مردم نهاد و انجمن‌ها از برکات و بازوان کمکی دولت و ارگان‌ها هستند که وظیفه داریم با همراهی ادارات شهرستان از آن‌ها در جهت تحقق کاهش آسیب‌های اجتماعی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه دهیاران نماینده دولت در روستا‌ها هستند افزود: دهیاران با استفاده از نیرو‌های متخصص و مشورت گرفتن در امور به کارگیری و کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی، می‌توانند از عوامل مهم به شمار روند.

سلیمان پاکزاد، بخشدار مرکزی مهاباد، با بیان اینکه در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی دوره‌های آموزشی، جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دهیاران برگزار نمودیم افزود: پایبندی فرهنگ روستایی یکی از عوامل کاهش‌های آسیب اجتماعی در بین جوانان روستایی است، ولی برای ارتقای سطح آگاهی آموزش و دوره‌های تخصصی می‌تواند عامل مهمی برای رشد فکری جوانان باشد.

در این جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد، بخشدار شهر خلیفان، نماینده نیروی انتظامی، رئیس شبکه بهداشت درمان و مسولین سمن‌ها هر کدام نقطه نظرات خود رابیان نمودند.

انتهای پیام/ج

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در مهاباد

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.