سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع بزرگ مخاطبان کتاب «یادت باشد» در قزوین

همزمان با مراسم جشن تولد ۳۰ سالگی شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» , تجمع بزرگ مخاطبان کتاب «یادت باشد» در قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در ایام فرخنده اعیاد ماه شعبان، همزمان با مراسم جشن تولد ۳۰ سالگی شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» , تجمع بزرگ مخاطبان کتاب «یادت باشد» در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین با حضور مشتاقان و ارادتمندان به شهادت از شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

«سعید عزیزی» از کارشناسان حوزه خانواده و حافظ کل قرآن کریم سخنران این مراسم بود.

گفتنی است؛ شهید «حمید سیاهکالی مرادی» از پاسداران تیپ ۸۲ سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) در سال ۱۳۶۸ در قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره کارشناسی در رشته حسابداری درس خواند.

این شهید بزرگوار در چهارم آذرماه سال ۱۳۹۴ در سن ۲۶ سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید؛ مزار این شهید در گلزار شهدای قزوین قرار دارد.

کتاب «یادت باشد» عاشقانه‌ای از جنس شهدا است که به بیان خاطرات شهید دانشجوی مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» با روایتی کاملاً عاشقانه، متفاوت در قالب داستانی از زندگی مشترک این شهید بزرگوار به روایت همسر شهید می‌پردازد.

این کتاب بعد از دو سال پیگیری به همت نویسنده جوان و خلاق «محمد رسول ملاحسنی» و با فعالیت جمعی از فعالان و خادمان شهدا به نگارش درآمد و توسط انتشارات «شهید کاظمی» به چاپ رسید.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری از این کتاب یاد و تأکید کردند «خاطراتش باید در تاریخ ثبت شود».

انتهای پیام/ک

مراسم جشن تولد ۳۰ سالگی شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی»

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.