سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش دوچرخه سواری در جیرفت برگزار می شود

رییس هیئت دوچرخه سواری جیرفت با اشاره به هفته سلامت از برگزاری همایش دوچرخه سواری در این شهرستان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

علی سعیدی، رییس هییت دوچرخه سواری شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان به هفته سلامت اشاره کرد و گفت: با پیشگام شدن دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای برگزاری همایش دوچرخه سواری، این همایش با حضور علاقه‌مندان به ورزش دوچرخه سواری، روز جمعه ششم اردیبهشت جاری ساعت ۶ صبح با محوریت این دانشگاه برگزار می‌شود.

 وی با اعلام اینکه این همایش با شعار «نشاط و سلامتی» برگزار می شود، ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد رغبت بیشتر شهروندان به ورزش همگانی را از اهداف این همایش برشمرد.

 سعیدی افزود: همایش دوچرخه سواری علاوه بر نشاط و شادابی در بین جوانان و شهروندان در حفظ سلامت روح و جسم افراد نیز نقش بسیار مهمی دارد.

وی تصریح کرد: در این همایش، دوچرخه سواران مسیر ۱۵ کیلومتری از حاشیه محل احداث سایت اهداف پروازی در جاده دلفارد تا ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را  رکاب خواهند زد.

سعیدی با بیان اینکه بیش از ۱۰ کیلومتر از این همایش در مسیر جاده خواهد بود، یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته افراد بالای ۱۵ سال می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

وی آخرین مهلت برای ثبت نام در این همایش را نیم ساعت قبل از مسابقه در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد.

رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان جیرفت، به هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این همایش با دستگاه‌هایی نظیر اداره ورزش و جونان جیرفت، مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و بیان داشت: همه ی دستگاه ها تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا این همایش به نحو مطلوب انجام شود.

سعیدی با اعلام اینکه هیئت دوچرخه سواری این شهرستان در راستای برنامه‌های متنوع خود و به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است، از اجرایی شدن این برنامه ها، به مرور در تمام نقاط و بخش های شهرستان اعم از ساردوئیه، اسماعیلی، مرکزی، جبالبارز و ... خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه دوچرخه سوران علاقه‌مند به شرکت در این همایش بایستی دارای بیمه ورزشی معتبر و وسائل ایمنی دوچرخه سواری به ویژه کلاه ایمنی باشند، کلاه ایمنی را ضروری‌ترین وسیله دوچرخه سواری دانست و گفت: زمین خوردن در دوچرخه سواری اجتناب ناپذیر و غیر قابل پیش بینی است و استفاده نکردن از کلاه ایمنی می‌تواند خسارات و صدمات جبران ناپذیری را برای ورزشکاران در پی داشته باشد.

سعیدی افزود: جوایز این همایش دوچرخه سواری توسط دانشگاه علوم پزشکی تدارک دیده شده است که به نفرات برتر اهدا می شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری همایش دوچرخه سواری در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.