سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری: پای اشتباهات داوران جوان می‌ایستم/ مقابل سایپا بازی سختی را پیش رو داریم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:پای اشتباهات داوران جوان می‌ایستم، اما‌ ای کاش از این داوران هر چند هفته یکبار استفاده شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا گفت: لیگ برتر رو به پایان است و فقط ۴ بازی دیگر از آن باقی مانده است. اشتباهات خودمان و بعضی از تصمیمات نادرست داوری باعث شد تا نتیجه لازم را نتوانیم کسب کنیم.

مهاجری در ادامه افزود: هفته گذشته در یک بازی برابر، مقابل استقلال نتیجه را واگذار کردیم. داوران خوبی داریم اماچیزی که در باره داوری‌ها آزارم می‌دهد این است که وقتی تصمیمات درستی برای رقیب ما می‌گیرند از نظر خیلی‌ها شاهکار داوری است، اما وقتی بر علیه تیم ما تصمیم می‌گیرند اشتباه داوری است. من پای اشتباهات داوران جوان می‌ایستم، اما درخواست دارم که هر چند بازی از داوران جوان استفاده کنند تا با تجربه شوند، نه این که همه بازی‌ها از آن‌ها استفاده کنند.

مربی تیم ماشین سازی همچنین در خصوص دیدار تیمش با سایپا گفت: با علی دایی رفاقت دیرینه‌ای دارم و در یک دوره زمانی نیز با او هم بازی بوده ام و این را می‌دانم که علی دایی باختن را دوست ندارد و همین هم کار را برای ما سخت می‌کند. اما بازی با سایپا از بازی‌های دیگر ما مقابل مدعان سخت‌تر است و امیدوارم با پیروزی از بازی خارج شویم.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجری پیش از دیدار برابر سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.