سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از سرمایه گذاران راهی برای توسعه بخش کشاورزی استان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: با حمایت جدی‌تر از سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان می‌توانند توسعه بخش کشاورزی استان را تضمین نماید.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری در اولین جلسه کارگروه توسعه سرمایه گذاری در سال ۹۸ اظهار کرد: تسهیل در ایجاد اقدامات زیر ساختی برای حضور سرمایه گذاران همچنان سابق در اولویت است و با حمایت جدی‌تر از سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان می‌توانند توسعه بخش کشاورزی استان را تضمین نماید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:تولید و اشتغال پایدار و توجیه اقتصادی از موارد مهم در بررسی طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی در استان است.

وی تاکید کرد:در راستای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های کشاورزی تعیین مسئولان پیگیر و مسئولیت پذیر برای اجرای پروژه‌ها می‌تواند روند اجرا را سرعت داده و در رفع موانع تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی اظهار داشت:یکی از موارد مهم دیگر که باید مدنظر باشد توجیه سرمایه گذاران برای انجام سرمایه گذاری بوده که بسیار مهم و ضروری است با انجام این اقدام ظرفیت‌های ویژه بخش کشاورزی توسعه و دیگر بخش‌ها تقویت خواهد شد.

جعفری یاداورشد:در راستای ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه گذاری ۱۴ فرصت برای سرمایه گذاری مشخص شده است که باید با بررسی دقیق و تشویق سرمایه گذاری نسبت به جذب سرمایه گذاران در این ۱۴ فرصت مشخص شده اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد:از ۱۴ فرصت ایجاد شده در سرمایه گذاری بخش کشاورزی می‌توان به پروروش گاو شیری ۱۰۰۰ راسی سمینتال، واحد پرورش قارچ خوراکی، شهرک گلخانه چاغرلو، فراوری سیب زمینی، فراوری دانه‌های روغنی، پرورش گوسفند ۲۰۰۰۰ راسی (رومانف)، پرورش گاو شیری ۳۰۰۰ راسی هلشتاین اشاره کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: فراوری و بسته بندی گیاهان دارویی، تولید آبمیوه و کنستانتره، طرح تولید رب گوجه فرنگی، تولید غذا‌های اماده و نیمه آماده و تولید فراورده‌های مشابه از گوشت طیور از ۱۴ فرصت ایجاد شده برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان کردستان است.

در پایان طرح‌های تبصره ۱۸ با دقت بررسی و نسبت به رفع موانع این طرح‌ها دستورات لازم مبذول شد.

انتهای پیام/ع

تولید و اشتغال پایدار و توجیه اقتصادی از موارد مهم در بررسی طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.