سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیرکشور:

دولت اهتمام ویژه‌ای به استفاده ازظرفیت جوانان دارد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف بویژه مدیریتی اهتمام ویژه‌ای به استفاده از ظرفیت جوانان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جمال عرف معاون وزیر کشور در جشنواره گلریزان، نشاط و همدلی در زاهدان، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت جوانان بویژه در حوزه مدیریتی مورد توجه دولت است و میانگین سن در انتخاب مدیران، استانداران و فرمانداران در این دولت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: به منظور تامین و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز حوزه سیاسی طرح کادر سازی این حوزه برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان اجرایی خواهد شد تا جوانان نخبه در سمت‌های مختلف مشغول بکار شوند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور نیاز به عناصری با جسارت و شهامت داریم تا در بزنگاه تصمیم درست بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: تعداد سمن‌های این استان از سه مورد سال ۹۳ هم اینک به ۱۱۱ سمن ارتقا یافته است.

ادهم کرد زابلی افزود: سال گذشته ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالزایی به جوانان سیستان و بلوچستان اعطا شد.

وی کسب مدال‌های آسیایی و جهانی توسط ۲۲۵ ورزشکار سیستان و بلوچستان را برگ زرینی در افتخارات جوانان این دیار عنوان کرد و افزود: هم اینک ۳۶ هیات ورزشی استان در رشته‌های منتخب تیم ملی ورزشکاران تربیت و اعزام کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ساخت ۱۰۶ طرح ورزشی نیمه تمام را گامی موثر در راستای توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در این دیار عنوان کرد.

انتهای پیام /پ

جشنواره گلریزان، نشاط و همدلی در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.