البته گزارشهای تازه از منابع غیررسمی از رفع شدن مشکلات به وجود آمده خبر دادهاند ولی هم چنان برخی از کاربران گجتهای هوشمند از ضعف در عملکرد دستگاههای خود ناراضی هستند. ابعاد این مشکل تنها منحصر به ساعتهای سامسونگ و گوشیهای هوشمند این شرکت که در ارتباط با این دستگاهها هستند، نیست. به دلیل هماهنگی اپلیکیشن Galaxy Wearable با سیستم عامل اندروید در کاربران بسیاری با گوشیهای شرکتهای مختلف به ساعتهای هوشمند سامسونگ متصل میشوند.
از همین رو گوشیهای هوشمند Google Pixel، OnePlus، Motorola و Xiaomi دستگاههایی هستند که به دلیل ارتباط با Galaxy Watch دچار مشکل شدند. شرکتهای یاد شده با رد هرگونه اشکال فنی در دستگاههای خود، مشکل ایجاد شده را از سوی سامسونگ دانستند و خواستار رفع سریع این مشکل شدند.
یکی از کاربران Motorola در همین باره گفت: من به در طول روز بارها از ساعت هوشمند خود استفاده میکنم ولی از زمانی ایجاد مشکل در نرم افزار مخصوص Galaxy Watch در هنگام اتصال ساعت به گوشی تنها با صفحه سفید مواجه میشوم و به هیچ گزینه دیگری دسترسی ندارم. این مشکل سبب ایجاد اختلال در عملکرد گوشی هخم شده است و در مواردی سرعت عملکرد گوشی را پایین آورده است.
سامسونگ ضمن ابراز عذرخواهی خود بابت مشکل به وجود آمده، گفت: ما در تلاش هستیم تا هرچه زودتر باگ اپلیکیشن ساعتهای سامسونگ را برطرف کنیم ولی اگر تا زمان حل مشکل از کاربران میخواهیم از اپلیکیشن Galaxy Wearable استفاده نکنند و یا برای تنظیم مجدد برنامه به نمایندگیهای تعمیرات سامسونگ مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند اپل جان انسانها را نجات میدهد! +جزئیات
انتهای پیام/