سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهادری: داوران پشت دروازه چه کاری می‌کنند؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: مقابل تیم استقلال خوزستان یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد، پس داوران پشت دروازه برای چه کاری آنجا حضور دادند؟

عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اعتراض این باشگاه به عملکرد داوران در چند بازی اخیر گفت: در بازی مقابل استقلال خوزستان یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد، پس داوران پشت دروازه برای چه کاری آنجا حضور دارند؟ آنجا هستند که فقط پول بگیرند؟ بعد از اتمام بازی به همراه فیروز کریمی به اتاق داوران رفتیم و صحنه‌ی برخورد را به او نشان دادیم و او گفت صد در صد پنالتی است.

اشتباه جزئی از مسابقه است، اما نه اینقدر مشخص

او ادامه داد: در صحنه‌ای دیگر اوتی که برای ما بود به تیم حریف دادند و آن‌ها گل زدند. این درست نیست. اشتباه جزئی از مسابقه است، اما نه اینقدر مشخص. نمی‌توان گفت عمدی در کار است، اما با این همه اشتباه ما هم حق اعتراض داریم. هفته‌های آخر لیگ حساسیت بالایی دارد و مسئولان سازمان لیگ باید دقت بیشتری انجام دهند.

آزمایش دوپینگ به علت هزینه‌ی بالایی که دارد انجام نمی‌شود

بهادری در مورد این موضوع که به خاطر هزینه بر بودن تست دوپینگ مسئولان این کار را انجام نمی‌دهند گفت: آزمایش دوپینگ به علت هزینه‌ی بالایی که دارد انجام نمی‌شود و بعضی از بازیکنان با دوندگی که دارند مشکوک هستند. باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام شود. اینگونه نمی‌شود. در لیگ برتری که درآمد بالایی دارد فقط ما باید قربانی باشیم؟ چون ما به یک وزارت خانه وابسته هستیم باید اینگونه با ما برخورد شود؟ باشگاه داری با این شرایط فایده‌ای ندارد، بهتر است به همان فوتبال آماتور ادامه دهند.

او ادامه داد: این اشتباهات شرایط را برای ما دشوار می‌کند. پنالتی صد در صد را برای ما نگرفته اند، بازیکن ما را با لگد در محوطه جریمه زده اند پنالتی نگرفته اند. چند بازی باید اشتباهات داوری به ضرر ما باشد؟

لیگ برتر برای مردم است، باید اتفاقی رخ دهد

بهادری در پاسخ به این سوال که آیا امید دارد شرایط تغییر کند گفت: باید اتفاقی رخ دهد. لیگ برتر برای مردم است، مردم را چه کسی هدایت می‌کند کسی که سیستم را در اختیار دارد ما که فقط تیم دار هستیم. ما به داوری‌ها و مشکوک بودن بعضی از تیم‌ها به دوپینگ اعتراض داریم.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: نمایندگان مجلس تراکتورسازی را پلکان خود قرار ندهند/ ادمین‌های کانال هواداری، از خارج کشور سیاه نمایی می‌کنند

اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر اعلام شد

سازمان لیگ فوتبال ایران خواهان برگزاری دربی‌های خیریه شد


انتهای پیام/

صحبت‌های بهادری در مورد اشتباهات داوری بر علیه نفت مسجد سلیمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.