سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی در مناطق سیل زده؛

یک هزار و ۲۰۰ طلبه و مبلغ به مناطق سیل‌زده پلدختر اعزام شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، از فعالیت یک هزار و ۲۰۰ نفر طلبه و مبلغ در مناطق سیل‌زده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام علی صیادی،  رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر اظهار داشت: با توجه به فراخوان‌های متعدد در راستای انجام خدمات عمرانی و رفاهی در مناطق سیل‌زده پلدختر هزار و ۲۰۰ نفر از طلاب و مبلغان در قالب ۱۰۰ گروه جهادی به منظور پاکسازی و لای روبی معابر و منازل به این مناطق در شهرستان اعزام شدند.

صیادی افزود: تاکنون این تعداد طلبه و مبلغ که از ابتدای وقوع سیل ویرانگر از سراسر کشور به پلدختر آمده بودند توسط اداره تبلیغات اسلامی پلدختر به مناطق سیل‌زده این شهرستان اعزام شدند.

وی گفت: این روحانیون در کنار سایر مردم و گروه‌های جهادی، سپاه، ارتش، بسیج و هلال احمر سخت کوشانه به فعالیت‌های امدادی و لایروبی معابر و منازل در مناطق سیل زده این شهرستان می‌پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر به فعالیت‌های امدادی و پخت و پز توسط طلاب در مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود: روزانه در مناطق سیل‌زده توسط طلاب غذای گرم آماده و بین سیل‌زدگان پلدختر توزیع می‌شد.

 صیادی رسالت طلاب در کلام مقام معظم رهبری را هدایت دینی، سیاسی و خدمات اجتماعی دانست و گفت: روحانیت در سیل اخیر در پلدختر نقش بی‌بدیلی در کنار سایر نیرو‌های امدادی اجرا کردند.

انتهای پیام/ر

فعالیت ۱۲۰۰ نفر طلبه و مبلغ در مناطق سیل‌زده پلدختر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.