سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سطح فکری کودکان در مهدکودک ها افزایش می یابد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نقش مهد‌های کودک و پیش دبستانی در ارتقا سطح آموزش کودکان در مقاطع تحصیلی بالاتر بسیار با اهمیت است.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه درنشست  با مسئولان آموزش و پرورش به منظور بررسی وضعیت محتوای آموزشی در مهد‌های کودک در راستای انعقاد تفاهم نامه بهزیستی و آموزش و پرورش  گفت: گذراندن دوره آموزشی پیش دبستانی برای ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان در پایه‌های دیگر تحصیلی اهمیت بالایی دارد.

وی بیان کرد:تعامل سازنده‌ای بین بهزیستی و آموزش و پرورش استان در زمینه آموزش سرفصل‌های رشد همه جانبه کودکان در پیش دبستانی وجود دارد.

وی افزود: آموزش‌های پیش دبستانی تحت نظارت بهزیستی شامل ۱۷ نوع محتوا برای کودکان و مربیان مهد‌های کودک است که به تایید شورای انقلاب فرهنگی رسیده است.

رضوان مدنی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری آموزش پیش از دبستان ارتقای سطح فکری کودکان است، به همین دلیل این دوره باید از برنامه و فعالیت‌هایی تشکیل شود که در کنار ُپر کردن اوقات فراغت کودکان، موجب رشد ذهنی و جسمی آن‌ها شود.



انتهای  پیام/ز

 

ارتقای سطح فکری کودکان در آموزش های پیش دبستانی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.