سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره دو شهید گمنام در تاکستان

یادواره دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رستم‌علی رفیعی فرمانده لشگر سیدالشهداء استان البرز در یادواره دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد تاکستان گفت: باید موانع پیشرفت را از بین ببریم و این ظرفیت، در داخل وجود دارد.

رفیعی درباره شهدای مدافع حرم هم افزود: شهدای مدافع حرم دریچه جدیدی از زندگی را به روی ما باز و اثبات کردند که مرز‌های جغرافیایی و مادی نمی‌تواند آن‌ها را در حصار خود نگه دارد.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی تمام گزینه‌های خود را به کار گرفت تا انقلاب و نام امام خمینی (ره) را محو کند، ولی شاهد بود یم که یک به یک این گزینه‌ها به واسطه خون شهدا زمین خورد و به قعر تاریخ رفت؛ یعنی استکبار از جایی ضربه خواهد خورد که فکرش را نمی‎‌کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به حضور مردم عراق برای کمک در سیل اخیر گفت: یکی از بارزترین تاثیرات خون شهدا ایجاد همدلی در بین مردم است، که از هر قشری به یاری مردم شتافتند.

رفیعی به نقش موثر دانشجویان در آینده انقلاب اشاره و تاکید کرد: بار اصلی آینده انقلاب بر روی دوش جوانان و دانشجویان است و اگر مبارزان دهه ۴۰ تجربه نداشتند، دانشجویان و جوانان امروز تجربه کافی دارند.

در پایان مراسم دانشجویان با حضور بر مزار شهدای گمنام و اهدای گل به مقام آن شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ک

یادواره دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.