سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از کارگران؛

تجلیل از ۱۰۰کارگر نمونه در بروجرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: همزمان با ۱۱ اردیبهشت و هفته کارگر از ۱۰۰ کارگر نمونه در بروجرد تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  عبدالعلی گیوه کی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به فرا رسیدن هفته کارگر اظهار داشت: ۱۱ اردیبهشت ماه روز کارگر نامگذاری شده که هر ساله به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در بروجرد برگزار می‌شود.

گیوه کی اضافه کرد: تجلیل از ۱۰۰ کارگر نمونه در بروجرد یکی از برنامه‌هایی است که امسال برگزار می‌شود و هر یک از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها کارگران نمونه را معرفی می‌کنند و در مجموع از کارگران تجلیل می‌شود.

وی  غبار روبی گلزار شهدا و همایش پیاده روی را از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در بروجرد عنوان کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در شهرستان بروجرد ۳۰ هزار کارگر در کارخانه‌ها و کارگاه‌های مختلف مشغول به کار هستند که در سال گذشته ۱۲۳۸ کارگر در بخش‌های مختلف از کار بیکار شدند.

گیوه کی تصریح کرد: همچنین سال گذشته ۷۱۲ نفر بیمه بیکاری دریافت کردند که این رقم نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته است.

وی با اشاره به نقش کارگران در تولید و رونق اقتصادی افزود: کارگران سنگر بانان عرصه‌های اقتصاد هستند و با تلاش خود در بخش‌های مختلف علاوه بر رونق تولید در اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌ها بسیار اثرگذار هستند.

انتهای پیام/پ

۱۰۰ کارگر نمونه در بروجرد تجلیل می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.