سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه آموزشی دیده بانان پیشگیری در ایلام برگزار شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام از برگزاری کارگاه آموزشی دیده بانان پیشگیری به عنوان حامیان اجتماعی معتادان بهبود یافته دراستان خبر داد.

بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: از آنجا که دیده بانان پیشگیری به عنوان چشمان بیدار جامعه هستند و نقص‌ها و کمبود‌ها را در اجتماع می‌بیننید و به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه عمل می‌کنند یک کارگاه آموزشی در زمینه بهبود فعالیت‌های آنان در سالن همایش دادگستری استان ایلام برگزار گردید.

وی اضافه کرد: علاوه بر این دیدبانان پیشگیری سایر افراد نیز به عنوان شهروندی از جامعه وظیفه دارند در مقابل ناهنجاری‌ها و نقص‌های جامعه به مسئولیت خود عمل کرده و در این رابطه بی تفاوت نباشند.

بخشنده ادامه داد: در سال گذشته در چندین مورد، دیده بانان پیشگیری گزارشاتی با موضوع تخریب محیط زیست و منابع طبیعی به معاونت پیشگیری ارسال کرده اند که این گزارشات عیناً به مرکز ارسال شده و پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: ما به عنوان جزئی از دستگاه قضایی و در راستای انجام وظایف خود، مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ د


برگزاری کارگاه آموزشی دیده بانان پیشگیری در ایلام

برچسب ها: دادگستری ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.