سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

تعداد انشعابات آب شهر خرمدره به بیش از ۲۲ هزار فقره رسید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با تلاش امور آبفای شهر خرمدره در ۱۲ ماهه سال ۹۷ تعداد ۵۶۶ فقره به انشعابات آب این شهر افزوده و تعداد کل انشعابات در شهر خرمدره به بیش از ۲۲ هزار فقره رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:برای توسعه شبکه توزیع آب در شهر خرمدره نیز ۱۹۰ متر توسعه و ۶۴۸ متر نیز اصلاح شبکه آب اجرایی شده است.

وی به اجرای سامانه خورشیدی در امور آبفای شهر خرمدره اشاره کرده و گفت: این سامانه خورشیدی ۵ کیلو ولتی در ساختمان اداری امور آبفای خرمدره و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: تجهیز آبفای شهرستان خرمدره به یک دستگاه دیزل ژنراتور سیار با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهرستان خرمدره می‌باشد.

جزء قاسمی به کاهش ۱۳ درصدی زمان رفع حوادث آب در خرمدره اشاره کرده و گفت: با اقدامات انجام شده میزان کل حوادث آب از قبیل حوادث خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعابات ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

این مسئول به راه اندازی آزمایشی تصفیه خانه آب شهر‌های ابهر و خرمدره نیز اشاره کرده و گفت: به زودی این تصفیه خانه با حضور یکی از مقامات کشوری به بهره برداری می‌رسد.

شایان ذکر است: شهر خرمدره با ۵۶ هزار نفر جمعیت در استان زنجان، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
 

توسعه شبکه توزیع آب در شهر خرمدره

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.