سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان پایان یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امداد رسانی به سیل زدگان فروردین ماه جنوب این استان بعد از ۱۰ روز فعالیت مستمر نیرو‌های هلال احمر بکار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رسول راشکی  اظهار داشت: از ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه امسال شاهد طغیان رودخانه‌های محلی و در نتیجه جاری شدن سیل در برخی روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان بودیم.

وی ادامه داد: هزار و ۲۷۶ نجاتگر این جمعیت در قالب ۲۹۵ تیم عملیاتی این مدت به امداد رسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: پنج هزار و ۱۲۸ حادثه دیده در این مدت امداد رسانی و سه هزار و ۲۵۹ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

وی افزود: ۲۵۲ روستای جنوب سیستان و بلوچستان در این مدت دچار سیلاب شد.

راشکی گفت: ۶۴۴ دستگاه چادر، ۷۴۳ تخته موکت، ۱۷۱۴ تخته پتو، ۲۸۰۴ کیلو نایلون، ۵۸۴ بسته غذایی و دیگر اقلام از قبیل والر، فانوس، کنسرو جات، نان و آب معدنی در این مدت بین سیل زدگان توزیع شد.

وی اظهار داشت: براثر بارندگی‌های شدید در کشور افغانستان و جاری شدن سیل به سمت سیستان نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان در حال امدادرسانی به افراد آسیب دیده در روستا‌های حادثه دیده هیرمند هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: چهار مکان امن با ظرفیت ۵۰۰ خانوار در شهرستان هیرمند برای اسکان اضطراری سیل زدگان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/گ

پایان امدادرسانی به سیل زدگان سیستان وبلوچستان

 

برچسب ها: سیلاب ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.