سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجمن حمایت از کودکان دارای اختلال اتیسم در پاوه فعال می‌شود

رئیس اداره بهزیستی پاوه گفت: تعدادی از کارشناسان انجمن اتیسم کشور به منظور ارتقاء سلامت خانواده‌ها و افزایش اطلاعات آنان در مورد اُتیسم در پاوه حضور یافتند.

علاءالدین محمدی رئیس اداره بهزیستی پاوه   در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت: تعدادی از کارشناسان انجمن اتیسم کشور به منظور ارتقاء سلامت خانواده‌ها و افزایش اطلاعات آنان در مورد اُتیسم در پاوه حضور یافتند.

وی بیان کرد: با دعوت اداره بهزیستی پاوه، مرکز کودکان استثنایی طلوع و انجمن احیای این شهرستان امروز سوم اردیبهشت ماه، تعدادی از کارشناسان انجمن اتیسم کشور به منظور ارتقاء سلامت خانواده‌ها و افزایش اطلاعات آنان در مورد اُتیسم در اداره بهزیستی حضور پیدا کردند.

وی افزود: ضمن تبادل اطلاعات با مسئولان مربوطه تعداد ۱۲ نفر از کودکان دارای اختلال اتیسم را مورد ارزیابی قرار دادند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شد و این کودکان از خدمات مددکاری، رفتاردرمانی و بازی درمانی و بسته‌های آموزشی و غذایی برخوردار شدند.

علاءالدین محمدی بیان کرد: همچنین این کودکان با عضویت در انجمن اتیسم کشور در آینده از خدمات این انجمن بهره‌مند خواهند شد.

علاءالدین محمدی رئیس اداره بهزیستی پاوه گفت: در آینده نزدیک در این شهرستان نیز نمایندگی انجمن حمایت از کودکان دارای اختلال اتیسم فعال می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

حضور انجمن اُتیسم کشور در شهرستان پاوه

برچسب ها: توانبخشی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.