سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۰۰ نامه مردم استان بوشهر به رئیس جمهور دریافت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: مردم این استان در سفر اسفند پارسال رئیس جمهور دو هزار و ۵۰۰ نامه برای پیگیری خواسته‌هایشان تحویل دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین فر درنشست بررسی درخواست‌های مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور تعداد نامه‌های سفر اخیر رئیس جمهور به استان را با سفر دی سال ۱۳۹۳ مقایسه کرد و افزود: در سفر سال ۱۳۹۳مردم این استان ۵۶ هزار نامه تحویل دادند.

وی بیان کرد: این نامه‌ها فرصتی برای دستگاه‌های اجرایی است تا مسئولان بیش از پیش پاسخگویی دولت به مردم را اثبات کنند.

زرین فر ادامه داد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اسفند پارسال تفاهم‌نامه‌هایی در بخش‌های مختلف به ارزش ۱۰۸ هزار میلیارد تومان منعقد شد که تلاش برای تحقق آن‌ها آغاز شده است.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر نیز گفت: باید همه نامه‌ها حتی الامکان با پاسخ مثبت و از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت جواب داده شود غیر از موارد خاص که پاسخ به صورت کتبی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد و درموارد منفی بودن پاسخ نیز توضیح لازم باید ارائه شود.

عباس قلی پور افزود: از دو هزار و ۵۰۰ نامه دریافتی ۳۰۰ مورد درخواست تسهیلات بانکی بوده که در این زمینه باید کارگروهی با حضور بانک‌های استان و محوریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی تشکیل و تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: همه ۶۷ دستگاه اجرایی طرف متقاضیان باید کارگروهی داخلی برای بررسی درخواست‌های مردم تشکیل و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ‌ها را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/ک

دستگاه‌های اجرایی به نامه‌های مردم به رئیس جمهور سریع‌تر پاسخ دهند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.